søndag 15. april 2012

Godt selskap kan lyse opp ens hverdag.


I dag har jeg hatt besøk av en av mine beste venninner, som jeg desverre ikke har fått sett siden før påske. Det var utrolig koselig med et par timers besøk. Jeg våknet opp med store smerter i både rygg,mage og nakke, men jeg tok smertestillende og slappet litt av, før jeg ba henne over. Vi er så heldige å bo i gåavstand fra hverandre, da går det greit å komme på kort varsel. Jeg som mange andre med ME, har jeg ikke samme mulighet som de som er friske, når det kommer til å gjøre avtaler. Jeg må gjøre ting litt på sparken, ut fra hvordan formen er.

 

(Hentet fra weheartit.com)

I kveld har jeg slitt med store muskelsmerter i venstre skulder. Jeg prøver å unngå å bruke den,derfor sitter denne venstre hendte jenta å taster med høyre hånd. Det heldivis mye lettere å taste, enn å skrive med høyre hånd.

Resten av kvelden har jeg tilbrakt i sofaen med den siste Twilight filmen. Jeg hadde ikke lest noen av anmeldelsene av filmen, så jeg ble rimelig overrasket over slutten. Nå er det bare å glede seg til den siste filmen kommer ut.

(Hentet fra weheartit.com)

Nå blir det dagens siste måltid før sengen kaller.


Hilsen Maria 


 

2 kommentarer:

  1. Så bra at du greide å være litt sosial!:) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er godt å få noen sosiale møtepunkt i hverdagen :) Klem

      Slett