torsdag 12. april 2012

En ulykke kommer sjelden alene...


I går kveld før jeg rakk å legge ut mitt ferdige innlegg gikk sikringen i leiligheten. Da kolapset både komfyren og internett modemet. Så jeg har vært uten internett fram til nå. Derfor legger jeg ut gårdagens innlegg i dag og så kommer det nye oppdateringer i morgen.

Som dere kanskje har lagt merke til så legger jeg ut mine innlegg sent på kvelden. Det kan være alt fra klokken ti på kvelden, men som oftes etter klokken tolv.
Jeg bruker lang tid på å tenke ut hva jeg ønsker å formidle og på hvilken måte jeg skal få ført tankene fra hode, via tastaturet og inn på bloggen min. Hvis jeg skal forklare hvordan hode mitt fungerer så er det i dvalemodus fra jeg står opp om morgenen til i ni-ti tiden på kvelden. Da flyr tankene rundt i hode som en karusell og jeg klarer ikke tenke helt klart. Jeg klarer selvfølgelig å tenke de naturlige tingene som når jeg må på do, at jeg er sulten, hvordan jeg føler meg ol. Men det jeg mener, er at store deler av døgnet er det er veldig vannskelig å sett ord på hva jeg tenker eller føler. Jeg sliter med å konsentrere meg og føler jeg vandrer litt hvileløst rundt i min egen verden.

 
Hentet fra weheartit.com)

Jeg klarer å tenke positivt og sysselsette meg selv, men det å gjøre ting som krever konsentrasjon må jeg utsette til kvelden kommer.

I dag har jeg bakt noen deilige lavkarbo rundstykker som jeg fant i fotballfruen's kokebok. Jeg fikk fem rundstykker ut av oppskriften og de smakte fantastisk. Jeg har slitt med dårlig matlyst i noen dager, men disse smakte godt med bare smør. Siden det er en del fett i deigen blir man god og mett uansett.


I kveld skal jeg og min kjære kose oss med god middag. Vi har vært samboere i ti måneder i dag, så i kveld skal vi hygge oss med film og kanskje brettspill hvis formen tillater det. På menyen står det blomkålmos med chili og hvitløksfylt kyllingfilet gratinert med ost. Det smaker himmelsk og sitter godt i magen.

Dette hadde vært riktig så romantstisk. (Hentet fra weheartit.com)


Jeg har hatt store smerter i bena i dag, derfor har jeg tatt meg noen pauser i løpet av dagen hvor jeg har lagt meg ned for å hvile og strekke ut bena.

Jeg fikk spørsmål fra en leser angående nakkevarme kragen jeg skrev om i går. Kragen er kjøpt på Elkjøp og koster 299,-. Under ser du et bilde av den og trykker du på bilde kommer du til varen på Elkjøp sin side.

(Hentet fra elkjop.no)



Håper dere har hatt en fin dag!


Hilsen Maria

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ti måneder! Høres ut som en god meny, jeg hadde ikke sagt neitakk til den.

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det smaker kjempe godt og er kjapt å lage.

      Ha en riktig god helg du også!

      Slett
  2. Takk for svaret Maria:) håper du har en fin helg :) klem

    SvarSlett