tirsdag 10. april 2012

Første hele arbeidsdag.


I dag (mandag) har jeg hatt min første hele arbeidsdag på jobben siden jeg ble sykemeldt i oktober. Jeg var veldig spent i forkant, men formen holdt seg greit igjennom dagen. Det som blir spennede nå er å se hvordan formen er når jeg våkner i morgen tidlig. Jeg har tatt de forholdsreglene jeg har lært meg, så da får jeg bare krysse fingrene for at det går greit. Så i kveld blir det ikke mitt lengste innlegg da jeg var sent ferdig på jobb og føler for å slappe av resten av kvelden.

Jeg tenkte jeg skulle legge ved ett lite klipp fra min favoritt film. Jeg har værtfall sett den seks ganger om ikke flere. Det er en film jeg aldri kommer til å gå lei av.
Filmen heter Chocolat og blandt hovedrollene er det Juliette Binoche og Johnny Depp.



Håper dere har hatt en fin dag!


Hilsen Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar