mandag 26. mars 2012

Sliter du med svette? Ta en titt her.

Absolut Torr en er antiperspirant som stopper svette. Du bør ikke ha shavet armhulene i løpet av de tre siste dagene, da det er sterk alkohol i deoen, som kan medføre kløe og svie. Deoen påfører du rett før sengetid, og du må være helt ren og tørr under armene. Så sover du med den over natten og vasker deg godt når du står opp neste dag. Denne deoen gjør at du blir helt uttørket under armene og du vil slippe å oppleve svetteringer. Du kan jogge (ikke så aktuelt for oss med ME) og være gjennomsvett på resten av kroppen, mens armhulene er helt tørre. Jeg vet det hører ganske sprøtt ut, men siden jeg ble tipset om dette produktet har jeg brukt det fast. Endelig kan jeg bruke en tilsittende topp uten at jeg må gå med en genser over for å skjule svetteringene. Denne flasken var i mist 1/2 år.
Jeg anbefaler å bruke deoen ved sengetid, som det også står på flasken, da det både er en sterk alkohollukt og at alkoholinnholdet kan medføre svie og kløe. Man bør også vært ops på at den kan skade tekstiler, spesielt bomull. Så bruk under behandling en singlet/T-skjorte du ikke er redd for.
Dette produktet får man kjøpt på Apotek. Jeg har dessverre ikke sett det på apotek i Norge, men i Sverige får du den får 69 kroner. Det er mulig å bestille den over nettet hvis du ikke har mulighet til å ta turen over selv.
 
Trykk på bildet over og du kommer rett til apotekets hjemmeside.

Har du noen spørsmål vedrørende dette produktet er det bare å ta kontakt.

Hilsen Maria  



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar