lørdag 31. mars 2012

Hurra! For en vellykket dag!

Dagen i dag (går) ble vellykket! Hurra! Jeg våknet opp «til meg selv» og boblen fra i går var sprukket.


Dagen startet med en god dusj og deretter en runde med sminkekosten. Så var det å smette på seg noe fra garderoben før jeg tok meg en pause i sofaen med en episode Criminal minds (sesong 6 hvis noen lurte), som er tv-serien jeg holder på med om dagen. Jeg syns slike serier er så interessante og ikke minst spennende.


Deretter dro jeg hjemmefra mot jobben. Jeg tok meg en tur innom Chlas Ohlson å kjøpte meg ett par øreklokker. Jeg merker at noen dager når hodepinen er som verst, og jeg i tillegg er sliten så blir den minste lyd forsterket med høyt volum. Bare det at barn leker utenfor eller at naboen hører på musikk kan gå meg virkelig på nervene, og jeg merker at lunta blir meget kort. Så nå har jeg gjort tidenes innkjøp og det kun til 69 kroner. Jeg sitter forøvrig med de på ørene nå, da min samboer koser seg med tv-spill. Funker som bare det!


Etter mitt besøk hos Chlas Ohlson gikk jeg innom Tanum for å se etter Caroline Berg Eriksens bok «Fotballfruens dagbok». Jeg var så heldig å få den siste boken de hadde igjen. Hurra nummer to for i dag. Glad og fornøyd gikk jeg innom min favoritt takeaway kaffe «butikk» Stockfleths for å kjøpe min favoritt te,ekte chai med soyamelk.


Så bar bort på jobben. Jeg hadde en fin og rolig vakt i dag. Jeg fikk smugtittet litt i den nye boken min som jeg for øvrig ble helt trollbundet av. Det var så utrolig mange gode oppskrifter og fantastiske bilder. Her har hun virkelig gjort en gedigen jobb hun kan være riktig så stolt av. Jeg hadde mest lyst å løpe hjem å kaste meg over kasserollene. Men først hadde jeg en jobb å gjøre. Timene på jobb gikk fort avgåre, og før jeg dro fra jobben hadde jeg skrevet en handleliste over det jeg trengte til dagens middag. Jeg har lenge savnet å spise pizza med god samvittighet. Det betyr at jeg kan kose meg med pizza uten å bli dårlig etterpå. Med Carolines oppskrift var det håp for meg også. I kveld ble det pizza à la Caroline. Pizzaen ble en stor suksess! Den smakte helt fantastisk og dette er en klar vinner blandt lavkarbo oppskriftene jeg har prøvd hittil. Slik så min pizza ut:



Formen i dag har vært ved godt lag. Humøret har vært på topp til tross for en skrall kropp. I tillegg har sola skint, noe som gir meg ekstra energi. Resten av kvelden skal jeg nyte med min kjære i sofakroken. Må passe på så jeg ikke gjør samme feil to ganger denne uken. Jeg må spare litt overskudd slik at jeg kan nyte helgen.


Håper dere har hatt en strålende dag!

Hilsen Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar