lørdag 14. juli 2012

Min første Blog Award!

Jeg har vært så heldig å få en blog award! Det er en ære å få en slik award med tanke på at jeg ikke har blogget lenge og har vært borte fra bloggen en periode. Tusen hjertelig takk!

 


 
Denne awarden har jeg fått fra forfatteren av bloggen Melivetpaaslep. Å få en blogg award av henne opplever jeg som en kjempe ære, da jeg anser henne som en av de største ME-bloggerne. Hennes blogg er en blanding av informative tekster, men også personlige tekster som bærer preg av sårbarhet og styrke. Hun har også laget en flott bloggoversikt over andre som skriver om sykdommen. Hun er også utrolig flink til å kommenter på andres blogger, noe jeg vet av erfaring selv gir pågangsmot til å fortsette å sette ord på tanker og føleser. Så tusen takk for at du deler dine tanker og følelser, for alle de tilbakemeldinger du gir og for blogg awarden.


Bloggprisen skal bringes videre til

  • 3-5 blogger med 200 eller færre følgere, som du synes fortjener denne prisen
og videre sier reglene at
  • bloggikonet skal limes inn i teksten hos den som mottar prisen
  • jeg skal takke den som ga meg prisen og lenke til vedkommende
  • jeg skal legge igjen en hilsen til dem jeg gir prisen videre til

Når jeg nå skal gi prisen videre, ønsker jeg å gi den videre til tre andre blogger som som i tillegg til Melivetpaaslep har vært blogger jeg ofte besøker. De har alle fått bloggpris før, men jeg syns de fortjener en ekstra oppmerksomhet.


Onkel Johnny:Først av alt vil jeg takk deg for at du var den første som la igjen en kommentar til meg på bloggen min. Du fulgte også opp med kommentarer etterhvert som jeg la ut nye innlegg. Det har jeg satt kjempe pris på! Bloggen hans er informativ, filosofisk og med mange spennede bilder. Jeg liker også godt at det kommer noen fashion innlegg nå og da. Stå på videre Onkel Johnny!


Andedammen:Denne bloggen skrives av en ung jente som er utrolig flink til å sette ord på sin vannskelige hverdag. Jeg kjenner meg utrolig godt igjen i tekstene hennes, og det føles litt godt å lese det hun skriver for da føler man seg ikke så fult alene med de tankene man sitter inne med. Stå på videre! Din blogg har betydning for meg!


Tornerosesverden: Dette er en blogg skrevet av en som hardt rammet av ME. Hun deler personlige og informative tekster om hvordan det er å bli rammet av denne lidelsen. Tiltross for at hun er så hardt rammet,har hun også lagt igjen flere koselig komentarer som har varmet hjertet mitt.



Hilsen Maria
 

4 kommentarer:

  1. Takk, for prisen og de fine ordene:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Maria! :-)

    Jeg har faktisk ikke lest bloggen Andedammen men det skal jeg gjøre. Synes det var fint at du tenkte på Tornerosesverden. Jeg vet at hun har lenge vært i en veldig tøff situasjon.

    Stå på Maria! Gode tanker sendes!! :-)

    SvarSlett
  3. Kjære deg, fant bloggen din her i dag - og har sittet og lest litt. Du skriver om viktige ting. Så fint du er ærlig og åpen - og så flott at du har fått en award! jeg syns også "melivetpåslep" er en fin blogg...Jeg ønsker deg en fin dag - og uke videre. klem til deg :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blog Awarden - vel fortjent :) Tusen, tusen takk for at du ga den videre til meg. Det setter jeg stor pris på!

    SvarSlett